70296728 434454630503010 6652298059625529344 nGrzegorz Kruk to pasjonat rekonstrukcji historycznych. Stara sie to poniekąd łączyć ze swoją pracą zawodową, o czym opowiada w rozmowie.

- We wszelkich rekonstrukcjach historycznych w których bierzesz udział, jesteś Niemcem. Jak to jest być permanentnie "złym charakterem"?

- Kiedy zacząłem przygodę z rekonstrukcją, chciałem poczuć i zobaczyć jak to jest być po stronie, która miala wygrać, a przegrała wszystko...Od 2008 roku systematycznie podczas większości projektów rekonstrukcyjnych "ginę"- bo jakby mogło być inaczej. Ale to wymuszone jest tym, że odtwarzam sylwetki żołnierzy niemieckich po 1943 roku. Czyli od momentu, w którym nastąpił znaczący przełom. Tak czy inaczej, po wielu latach spędzonych po "ciemnej stronie mocy", uważam ze potrzebna jest duża świadomość i dojrzałość, a także wiedza, by występować po stronie niemieckiej.

68476434 621650328243318 3405683146153263104 n

- Udaje Ci się łączyć pasję z biznesem...

- Tak.  Warto wspomnieć o tym, że klienci, którzy już choć trochę poznają nasze zainteresowania, bawią się razem z nami i nawet zdarza się ze spotykamy się na naszych inscenizacjach. Oni oczywiście występują w roli widza. To cieszy. Są nawet w Koszalinie przedsiębiorcy, którzy aktywnie włączają się w nasze działania w ramach projektu Koeslin i pomagają nam w renowacji historycznych pojazdów.  Oczywiście, warto wspomnieć o Pomorskim Produkcie Markowym, który był kluczem do zbudowania zaufania z lokalnymi przedsiębiorcami, a co za tym idzie do wspierania naszych działań. Nasz projekt opiera się w dużej mierze na przedsiębiorcach.

68576163 2389364574654202 4204294738175590400 n

- Skoro wspomniałeś o renowacji historycznych pojazdów, może rozwiniesz ten temat?
- Bardzo chętnie. W okresie jesienno- zimowym zajmujemy się odbudową kolejnego historycznego pojazdu, popularnego w Wehrmachcie  Kubelwagena, który to na wiosnę zasili naszą historyczną flotę. Na dzień dzisiejszy liczy ona już kilka historycznych pojazdów i motocykli. Pracę zawodową i rekonstrukcje na pewno łączy w moim przypadku zaangażowanie.

Na pewno pomaga w budowaniu relacji z klientami ale tymi świadomymi, tymi którzy rozumieją co to jest hobby, pasja.

Rozmawiał: Tomasz Wojciechowski

 

Dodaj Temat

 baner balticinfo baterie1

 

upiotra1ab

 

PRAXISreklamalogo

 reklama.e.warzynska

 

dominobiurorachunkowe2019baner

 

reklamamchecinski1

 

zyczenia1pokalogo 

e.sztorc.banner

 banerunia2

 

 

 
 
 
 
MAPA STRON I II
stat4u