dermalogica1Okres zbliżających się Świąt, huczne obchodzenie Nowego Roku, oraz bliskość karnawału sprawia, że zarówno panie jak i panowie chcą o siebie zadbać, by wyglądać kwitnąco i zjawiskowo. Aby pozbyć się zbędnego owłosienia, wystarczy od dziś skorzystać z lasera VECTUS. VECTUS to najbardziej zaawansowany na świecie laser diodowy do trwałego usuwania owłosienia, dostępny już w koszalińskim Instytucie Kosmetologii i Medycyny Estetycznej Dermalogica. Dlaczego warto poddać się temu zabiegowi? Przede wszystkim ze względu na jakość i bezpieczeństwo. Laser VECTUS to najnowsza i najnowocześniejsza technologia przeznaczona do trwałego usuwania owłosienia i przebarwień w obrębie skóry. System został opracowany przez naukowców z Harvard University i posiada certyfikat FDA, który potwierdza skuteczność oraz bezpieczeństwo zabiegów.

Czytaj więcej...

edytaszuplakJest w Koszalinie wyjątkowe miejsce, gdzie piękno i estetyka łączy się z profesjonalizmem. To Instytut Kosmetologii i Medycyny Este­tycznej DERMALOGICA® który powstał z myślą o osobach dbających o urodę, ale przede wszystkim poszukują­cych zabiegów na światowym poziomie. Każdy, kto odwiedzi gabinet DERMALOGICA®, z pewnością poczuje magię tego miejsca – eleganckie wnętrze, miła obsługa i dobór zabiegów dostosowanych do Państwa potrzeb i oczekiwań. Służymy pomocą już od wielu lat. Jesteśmy jedynym au­toryzowanym gabine­tem DERMALOGICA® w Koszalinie i chcemy zapewnić pacjentom kom­pleksowy zestaw najwyższej jakości usług związa­nych z urodą, sylwetką oraz profilakty­ką i zwalczaniem objawów starzenia. Instytut Kosmetologii i Medycyny Estetycznej DERMALOGICA® to przede wszystkim zabiegi z zakresu medy­cyny estetycznej, kosmetologii oraz laseroterapii, indywidualnie dostoso­wane do Państwa wymagań, a także makijaż permanentny Long Time Li­ner.

Czytaj więcej...

logoDawno, dawno temu... Nie, nie jest to początek bajki, czy sagi rodem z Gwiezdnych Wojen, lecz opowieść o tym jak czterech odważnych ludzi podjęło życiową decyzję, która okazała się strzałem w dziesiątkę. I nie było to " w odległej galaktyce", lecz w gminie Sianów. Wszystko zaczęło się w 1999 roku, gdy firmę Arka utworzyło czterech wspólników. Początki, jak to początki -były trudne. Podróże po Polsce, noclegi w hotelach, ciągłe wyjazdy by zdobyć kontrahentów...

Początek, czyli jak to sie robi?

- Rozpocząłem studia w Wyższej Szkole Inżynierskiej w Koszalinie w 1987 roku, razem z Ryszardem Witkowskim i Jakubem Gronkiem. Po pierwszym roku studiów rozjechaliśmy się, ja pojechałem studiować na Politechnice Poznańskiej, a Ryszard zmienił kierunek studiów.

Czytaj więcej...

mm1Pierwszy rok w życiu dziecka jest najważniejszy. Podobnie rzecz ma się z biznesem, pierwsze 12 miesięcy to prawdziwy test na dalsze funkcjonowanie. Wiedzą o tym Anna i Przemysław Sak, właściciele mieleńskiej Mariny, która niedawno świętowała rok swojej działalności. Przez ten czas zarówno Marina, jak i należąca do kompleksyu hotelowego restauracja Biała Dama, zyskały sobie wiernych klientów. 

- Trudno mi uwierzyć,ze minął już rok,ale to chyba dowód na to jak bardzo ta praca mnie pochłania. Z miesiąca na miesiąc zyskujemy nowych klientów, którzy stają się powoli naszymi przyjaciółmi. W trakcie tygodniowego pobytu powstaje naprawdę miłą wieź pomiędzy gośćmi a pracownicami recepcji czy paniami pokojowymi. Cieszy mnie fakt, iż część pracownikow jest z nami od początku i tworzą swoisty filar naszej działalności.- podsumowuje Anna Sak.

Czytaj więcej...

lok03Firma Audio Marketing Sp. z o.o. jest tegorocznym laureatem Złotego Denara 2015 – Nagrody Gospodarczej Roku przyznawanej przez Izbę Przemysłowo Handlową w Koszalinie. To ważne i prestiżowe wyróżnienie, Dlaczego nas doceniono? Nasza fiirma posiada dwie marki usług audio marketingowych: Muzyczna Galanteria oraz Soniqa.pl. Zajmujemy się audio marketingiem, czyli magią muzyki w wielki uproszczeniu. Dostarczamy muzykę dla biznesu, która jak wynika z badań - ma bardzo duży wpływ na odbiór marki, nastrój i wpływa pozytywnie na decyzje zakupowe klienta. Przy dzisiejszej złożoności mediów cyfrowych, jeszcze istotniejszy jest czynnik ludzki przy doborze muzyki. 

Czytaj więcej...

ideaIdea to nie tylko pomysł na biznes. To także koszalińska Kancelaria Rachunkowa IDEA prowadzona przez Dorotę Bogacz. Oto, co opowiada o swojej działalności biznesowej.

- Jakie standardy realizuje Pani w swojej firmie?

- Współpraca z moją Kancelarią ma stanowić zadowolenie i satysfakcję, a Klient powinien skoncentrować się wyłącznie na idei i strategii działania firmy. Stąd też nazwa IDEA mojego biura. Oferujemy kompleksową obsługę rachunkowo-księgową, której uzupełnieniem jest kompletna obsługa prawna i doradztwo podatkowe.

Czytaj więcej...

animafun

Darłowskie Centrum Rozwoju i Zabawy to nowopowstała prywatna placówka , której celem jest wszechstronny i kreatywny rozwój dzieci, oraz aktywnie i twórczo spędzony czas. Oferta jest bardzo szeroka , o czym opowie Agnieszka Mielczarek, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej - U nas każde dziecko będzie czuło się jak w domu , gdzie ma zapewnione bezpieczeństwo, opiekę i fajną zabawę .Organizujemy warsztaty i zabawy wspierające rozwój dziecka. za pomocą odpowiednich metod i szerokiej bazy środków dydaktycznych , pomagamy w nauce pisania , czytania i liczenia , dzieci w klasach I - III mogą liczyć na pomoc w przygotowaniu do sprawdzianów, nadrobienie zaległości szkolnych , prac domowych.

Czytaj więcej...

arkaa1

Zawory. Niby zwykła sprawa, prozaiczne urządzenie z pokrętłem. U każdego w domu zawory są zamontowane w systemach grzewczych, czy też w instalacji sanitarnej. Mnie także wydawało się, że jakość i kształt zaworu nie ma znaczenia, dopóki parę lat temu nie robiłem remontu łazienki, a wiązała się z tym wymiana rur i całej instalacji. Ze slangu używanego przez majstra, oprócz niecenzuralnych określeń na tandetny materiał, wyłapałem że trzeba kupić lepszy, czyli droższy zawór, bo "coś tam, coś tam" się wyrobi i rura może ..- tu znowu padło niecenzuralne stwierdzenie. Wydałem trochę więcej, ale instalacja działa do dziś. Jestem laikiem, fachowcy z firmy Arka w Sianowie wiedzą o zaworach zdecydowanie więcej. W końcu sprzedają miesięcznie 150 tysięcy sztuk tych produktów.

Czytaj więcej...

kazmZnajomy z opozycyjnego domu, który za PRL był dzieckiem powiedział mi, że opozycja kojarzy mu się z kłębami dymu: kuchnia, stado brodaczy, dyskusje i kłęby dymu. Gdyby był bardziej spostrzegawczy dodałby jeszcze: wiaderko wódki. Piło się w zasadzie wszędzie. W sumie nie było spotkań towarzyskich bez wanienki wódki. Obrzydliwej wódki. Kto się nie wychował na Vistuli czy Bałtyku (płyn o barwie białej i trwałym zapachu...) ten nic nie wie o życiu. W ostatniej dekadzie PRL picie wódki przez polski naród to była już plaga grożąca narodową katastrofą, a na pewno prowadząca do dorównania do najwyższych standardów radzieckich w tej dziedzinie. Zapewne z tego powodu powstało restrykcyjne prawo dotyczące produkcji alkoholu. Otwarcie w Polsce małej gorzelni jest właściwie niemożliwe lub nieopłacalne.

Czytaj więcej...

logoCzy wiecie, że zawory, wężyki, baterie łazienkowe, oraz syfony w waszych domach pochodzą zapewne ze sianowskiej firmy Arka? To wielce prawdopodobne, gdyż Arka sprzedaje 10 tysięcy baterii łazienkowych miesięcznie, oraz ogromną ilość materiałów instalacyjnych, przydatnych w domu. Do tego pracownicy i klienci firmy są zapalonymi morsami. Rzecz jest więc bardzo ciekawa.

Czterech muszkieterów
Wszystko zaczęło się w 1999 roku, gdy firmę Arka utworzyło czterech wspólników.- Rozpocząłem studia w Wyższej Szkole Inżynierskiej w Koszalinie w 1987 roku, razem z Ryszardem Witkowskim i Jakubem Gronkiem. Po pierwszym roku studiów rozjechaliśmy się, ja pojechałem studiować na Politechnice Poznańskiej, a Ryszard zmienił kierunek studiów.

Czytaj więcej...

leoKobiety lubią zakupy. Lubią niepowtarzalne gadżety, najlepiej w niecodziennych kolorach. Coś wyjątkowego, tylko dla nich, coś, czym mogłyby się pochwalić przed koleżanką mówiąc: " Popatrz, jakie fajne!". Sprzedawcy z sieci sklepów LEO, oferujących gadżety do telefonów komórkowych, wiedzą co doradzić kobiecie.

Etui do telefonu komórkowego to dla mężczyzny sprawa prosta i oczywista. Ma być wygodne, funkcjonalne i ewentualnie- z jakimś małym bajerem, typu logo ulubionej marki.

Czytaj więcej...

Dodaj Temat

 baner eskimos balticinfo

 

 

ekosunreklama1a

 

PRAXISreklamalogo

 

logo 03baner

 

 

BANERTYSZKAM

 

avon1mission

 

 

Untitled 1

  

toplaserbaner

 

reklamamchecinski1

 

e.sztorc.banner

   

lechbud3etap

 

 

psw

 

balticinfopl



 

 

 

 
 
 
 
MAPA STRON I II
stat4u