Dekret- sztuka księgowości

„Rachunkowość jest sztuką tego co możliwe i tego co prawem dozwolone.”

Właśnie tak postępujemy, oferując jakość świadczonych usług, doświadczenie i kompetentność. Nie reklamujemy się wszem i wobec jacy jesteśmy najlepsi. Po prostu pomagamy naszym klientom. Kancelaria księgowa Dekret w Koszalinie działa na  rynku usług księgowych  od 1998 roku. 

 

Pragniemy zaoferować swoją wiedzę i zaangażowanie kierując swoją ofertę współpracy do szerokiego grona przedsiębiorców o różnorodnym profilu działalności. Obsługujemy firmy spółek prawa handlowego jak i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.

Gwarantujemy profesjonalną, kompleksową obsługę, terminowość i rzetelną realizacje powierzonych zleceń. Zapewniamy bezpieczeństwo podatkowe i poufność przekazywanych informacji. Dostosowujemy się do potrzeb informacyjnych klientów, poszukując najlepszych możliwych rozwiązań w zakresie ewidencji zdarzeń gospodarczych.

Sukces to współpraca z nami. Jesteśmy firmą doradczą zatrudniającą wyspecjalizowaną kadrę pracowniczą, która pomaga budować biznes na przyszłość. Informujemy o efektach działalności firmy w sposób zrozumiały dla każdego. Pomagamy ograniczać ryzyko prowadzenia działalności. Współpracujemy ze specjalistami w zakresie pozyskiwania dodatkowych źródeł finansowania.

Oferujemy:

  •     obsługę księgową
  •     obsługę kadr, płace i BHP
  •     usługi dodatkowe – wnioski kredytowe, biznes plany, analizy finansowe

Księgowość to nie tylko ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych, to także wszelkiego rodzaju polityka bilansu handlowego i podatkowego oparta na znajomości przepisów prawnych, jak również dbałość o finanse klienta poprzez wyszukiwanie najlepszych źródeł finansowania i poprawę płynności.

Pomagamy stworzyć zasady obiegu dokumentów i usprawnić pracę w przedsiębiorstwie poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań organizacyjnych.

Oferujemy więc dodatkowe usługi w zakresie:

  •     przeprowadzania i ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych w sposób umożliwiający osiągnięcie korzyści podatkowych,
  •     interpretowania przepisów podatkowych,
  •     wyboru najlepszych ofert banków i innych instytucji finansujących,
  •     zasad obiegu dokumentów,
  •     zasad organizacji pracy.

Dorota Wojniusz

 

Registration disabled