
Salon płytek i armatury sanitarnej Bokaro w Koszalinie znany jest doskonale wszystkim miłośnikom nowoczesnego stylu i designu. W jego ofercie pojawiła się wyjątkowa nowość- ekspozycja płytek autorstwa najbardziej znanej polskiej projektantki mody, Gosi Baczyńskiej. Koszaliński salon Bokaro jest drugim w całej Polsce, gdzie będzie można zapoznać się z propozycjami kreatorki mody.
–W chwili obecnej na naszych klientów czeka już strefa produktów Gosi Baczyńskiej, zaprezentowanych w dużej formie ekspozycyjnej. W czerwcu ta ekspozycja poszerzy się o nowe boksy. Jest wielce prawdopodobne, że sama Gosia Baczyńska przyjedzie do Koszalina.- informuje Norbert Koselski, dyrektor koszalińskiego salonu Bokaro, kierujący nim od 2003r. czyli od początku istnienia.
Co warte podkreślenia,produkty Gosi Baczyńskiej nie będą odbiegać zbytnio cenowo od pozostałej oferty dostępnej w Bokaro. Produkt reklamowany przez Gosię Baczyńską jest urzekający w wyglądzie, dający wiele możliwości aranżacji, metamorfozy każdego wnętrza. Powinno zwrócić to szczególnie uwagę inwestorów, developerów, chcących zadbać o wysoką jakość i zadowolenie klientów. Dziś płytki nie kojarzą się już tylko z kuchnią czy łazienką,ale z powodzeniem wkraczają w pozostałe przestrzenie domów i mieszkań.
Nowoczesność i jakość dopasowana do każdego gustu
Bokaro z uwagi na potencjał rozwoju, oferuje klientom swoich salonów szereg różnych marek, w tym własną markę „Bellezza”. Jest godna polecenia osobom szukającym świeżości i nietuzinkowych rozwiązań.
Inne, znane firmy, które można spotkać w ogromnej ekspozycji wystawowej koszalińskiego salonu Bokaro to np. Paradyż, Opoczno, Cersanit, Steuler, Grohn,Nordceram, Marazzi. – Oferujemy kompleksowe doradztwo klienta, projektowanie oraz usługę dowozu do klienta. Gwarantujemy zadowolenie, towar wysokiej jakości i długie użytkowanie.- wymienia Norbert Koselski.
A co jest najbadziej trendy w świecie płytek Bokaro? – Zmiany w ostatnich latach są wręcz oszałamiające. Mnogość rozwiązań proponowanych przez producentów i rozwój technologiczny pozwala tak naprawdę spełnić każde życzenie klienta.– mówi dyrektor Koselski.- Dziś panuje wszechobecny eklektyzm, łączenie wszystkich możliwych faktur, formatów, kolorów. Trudno jest uchwycić dominujący styl. W każdym z naszych licznych boksów ekspozycyjnych, staramy się zaproponować klientowi odpowiednie rozwiązania.
Mamy więc drewno, kamień, płytki betonopodobne, powrót do odważnej kolorystyki w odcieniach niebieskiego, zieleni, zieleni butelkowej, pasteli. Panuje kolorystyka ciepła i odwaga wśród barw. Bardzo duży nacisk producenci kładą na kolor złoty, natomiast armatura to czerń, antracyt, grafit. Do lamusa odszedł natomiast styl skandynawski, czyli białe płytki z elementami drewna.
W koszalińskim salonie Bokaro uwagę przykuwa nie tylko mnogość ekspozycji czy ogromna przestrzeń wystawowa. Na pierwszym piętrze, gdzie znajdują się pomieszczenia biurowe, na ścianie widnieje duża reprodukcja zdjęcia, przedstawiająca Koszalin z dawniejszych czasów. Widać na nim koszaliński rynek na którym stoją automobile, w tle wyłania się też katedra.

–Otrzymałem tą reprodukcję od Grzegorza Kruka, który promuje Pomorski produkt Markowy. Ten motyw na ścianie oznacza, że jesteśmy firmą lokalną. A więc taką, która dba o lokalny patriotyzm, wspiera różne inicjatywy. Staramy się jak najlepiej zadbać o relacje i potrzeby naszych klientów. Tak, aby nie musieli wyjeżdżać daleko poza Koszalin, chcąc znaleźć nowe trendy, rozwiązania. I sądzimy, że całkiem nieźle nam to wychodzi. Oczywiście, wszystkich spoza Koszalina zapraszamy też do salonów Bokaro w Słupsku i Kołobrzegu.– podsumowuje Norbert Koselski.
Więcej o Bokaro w Koszalinie-tutaj,
Tomasz wojciechowski
Foto: Bogdan Maj